Wednesday, October 27, 2010

Ayah, Along sibuk sangat2...wish you were here~

Salam....
kabare? waras?

Aku rase agak kewarasan aku agak merosot kebelakangan ni...naik kusut kepale otak aku dengan kerja2 yang tak pernah sudah.....
Lepas raye aje sibuk dgn macam2 hal...
mane nak prepare majlis tahlil lagi, memenuhi undangan open house and wedding kawan2 lagi (letih weh, makan aje...), nak prepare pegi congress lagi.....
habis aje congress, sibuk dengan marking lab report budak2 yang menimbun-nimbun sampai nak muntah jadi nye...
pastu Dr. tambah lagi koje...tutorial yang aku bajet dlm 20 soalan rupe2nye berpuluh-puluh soalan nak kene diskus dengan budak2...aku rase budak2 nih semua genius2 belake....harap2 diorang pandailah nak jawab soalan2 tuh....wu~ T_T
KEWARASAN...hadirlah~~~ KESIBUKAN...pergilah~~~~~


Ayah~ Along tak dapat nak update blog ni sebab masa tak mengizinkan...internet kat rumah asyik dikerjakan oleh adik2 dan emak...huhu~ dah bnyk entri Along karang...tapi makan banyak masa sikit utk pilih gambar2 dan scan gambar2 lame....

 
 Father's Daughter: entri2 akan datang berkenaan dengan hari raya, Konvo UPM dan sukan Komanwel~ ^^

No comments:

Post a Comment